...د ل م ت ن گ ا س ت...
نوشته شده توسط : MaryaM

 

 

 

 

 

 

..دلم تنگ است...



...نمی دانم ز تنهایی پناه آرم کدامین سوی...



...پریشان حالم و بی تاب می گریم



و قلبم بی امان محتاج مهر توست...



...نمی دانی چه غمگین رهسپار لحظه های بی قرارم من...



...به دنبال تو همچون کودکی هستم



و معصومانه می جویم پناه شانه هایت را



که شاید اندکی آرام گیرد دل...



...دلم تنگ است...



...و تنهایم و تنهایی به لب می آورد جانم...



...بیا تا با تو گویم از هیاهوی غریب دل که بی پروا...



...تلنگر می زند بر من و می گوید به من نزدیک نزدیکی...



...به دنبال تو می گردم به سویت پیش می آیم...



...چه شیرین است پر از احساس یک خوشبختی نابم...



...پر از امید سبز خواب دیدارم



و می خوام که نامت رو به لوح سینه بنگارم...



...و نجوایی کنم در دل و گویم تا ابد :



......من دوســـــــــتت دارم......

 

 

 






:: موضوعات مرتبط: عاشقانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 6 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: